ONE

Kunskap som ger energi

Så nöjda är ONE Nordics kunder

Efter årets kundundersökning som vi genomför vartannat år kan vi konstatera att vi har fortsatt väldigt nöjda kunder, 79 procent, vilket är en förbättring sedan 2015 och återigen all time high.

Undersökningen pekar även ut områden där vi, trots den höga siffran, kan förbättra oss, vilket skulle gynna både våra kunder och oss själva. Dessa områden kommer vi arbeta med att förbättra under året. 

Stort tack till alla kunder som ställde upp och svarade på undersökningen! 

Våra senaste nyheter

Prenumerera på vår rss

ONE Nordic utbildar nästa generations nyckelpersoner för en hållbar energibransch

Hela energibranschen upplever brist på yrkeserfarna ingenjörer med inriktning mot energi- och elektroteknik. ONE Nordic har därför tagit tag i problemet genom att starta upp ett nytt traineeprogram. Som trainee och anställd på ONE Nordic gör man en tydlig samhällsinsats; den energiinfrastruktur och de energianläggningar som förser samhället, inklusive hushåll och industrier, med elektricitet måste underhållas och byggas ut så att energi kan levereras till kunderna.

ONE Nordic utbildar nästa generations nyckelpersoner för en hållbar energibransch

Vildvuxna mätvärden

ONE Nordics mätingenjör Marie Skogström, även ordförande i Energiföretagens mätargrupp, har uttalat i sig i Tidningen Energi nr 1 om ”Vildvuxna mätvärden” och varför värmemätning inte är lika standardiserat som elmätningen.

Vildvuxna mätvärden

Fler nyheter

Visa alla