ONE

Kunskap som ger energi

Så nöjda är ONE Nordics kunder

Efter årets kundundersökning som vi genomför vartannat år kan vi konstatera att vi har fortsatt väldigt nöjda kunder, 79 procent, vilket är en förbättring sedan 2015 och återigen all time high.

Undersökningen pekar även ut områden där vi, trots den höga siffran, kan förbättra oss, vilket skulle gynna både våra kunder och oss själva. Dessa områden kommer vi arbeta med att förbättra under året. 

Stort tack till alla kunder som ställde upp och svarade på undersökningen! 

Våra senaste nyheter

Prenumerera på vår rss

ONE Nordic använder drönare vid felsökning på E.ONs kraftledningar

I en ny typ av felsökningsprojekt provar nu E.ON drönarteknik tillsammans med ONE Nordic för att kontrollera stolpar, linor och isolatorer på kraftledningar. Under våren har de testat den nya tekniken i ett pilotprojekt på Öland.

ONE Nordic använder drönare vid felsökning på E.ONs kraftledningar

Sinfra väljer ONE Nordic som ramavtalsleverantör av Smart Metering tjänster

Från och med den 1 juli får ONE Nordic det fortsatta förtroendet att vara ramavtalsleverantör åt Sinfra, som gör upphandlingar inom fjärrvärme, el, gas och vattenförsörjning. Detta innebär att Sinfras 222 medlemsföretag får tillgång till ONE Nordics smarta tjänstepaketeringar inom insamling och hantering av mätvärden för el-, fjärrvärme-, vatten- och gasmätare via ett gemensamt avtal. Avtalet underlättar för de små och medelstora medlemsföretagen som inte vill genomföra egna ofta tidskrävande och komplicerade LUF-upphandlingar av tjänsterna.

Sinfra väljer ONE Nordic som ramavtalsleverantör av Smart Metering tjänster

Fler nyheter

Visa alla